Video-igra crnogorskog tima stigla na gejming konzole – Bleak Faith: Forsaken od sada dostupna na PlayStationu, XBOXu i Steamu
Nakon prošlogodišnjeg izdanja na PC-u, akcioni RPG Bleak Faith: Forsaken je juče, 6. avgusta ugledao svjetlost dana na najpoznatijim gejming konzolama. Od sada, ovu misteroznu, distopijsku avanturu koja odiše futurizmom možete doživjeti i na PlayStationu, XBOXu ili Steamu.
Radom trojice mladića iz Crne Gore, Miša i Rada Vukčevića, kao i njihovog druga, Mirka Stanića, ova igra je izvanredan crnogorski talenat lansirala na svjetsko tržište gejminga, kada je prošla fazu soft lansiranja na PC platformi putem Steam servisa. Archangel Studios koji stoji iza ove igrice je od svog prvobitnog izdanja redovno dobijao kao pohvale, tako i kritike što je dovelo do preko 40 besplatnih ažuriranja do sada objavljenih koje su konstantno unaprijeđivale igračko iskustvo.
Svijet igrice, nazvan Omnistructure je izazovniji i napredniji kroz svoje industrijske lavirinte, stoga je najefektivniji kada se petlja sa sopstvenim stilovima igre i gradnje. Archangel Studios se nadaju da je novo izdanje najbolja verzija Bleak Faith: Forsaken koju bi tim od troje mogao izvesti – oni imaju za cilj da nastave da slušaju povratne informacije koje će pomoći u oblikovanju onoga što će dalje raditi i kako proširuju univerzum Bleaka Faith, pored ostalih novih projekata.
Nešto što je izuzetan tim Archangels Studios-a pokušao postići jeste ponuditi potpuno autentičnu i svježu avanturu, uprkos činjenici da je akcioni RPG žanr prepun. Pozadina igre je istraživanje zamršeno zapetljanog megalopolisa, koji je ponekad poetičan, a ponekad introspektivan.
Suštinsko iskustvo igre je spajanje poznatih elemenata, ali na originalan način, podstaknuto radoznalošću svoje jezive napetosti i emocijama njene muzike. Studio je crpio iz različitih izvora inspiracije, uključujući knjige, filmove i svoje sopstvene živote – ali kada je u pitanju razmišljanje o video-igarama, klasični survival horor Silent Hill, zajedno sa Shadow of the Colossus i Shinobido, navode se kao glavni uticaji. Ipak, jasno je da njihova zamisao ne koristi određenu formulu, već preuzima rizik i put umjetničke inovacije – što će više igrača tek otkriti nakon spektakularnog izdanja na gejming konzolama.